duminică, 10 ianuarie 2010

Good morning, Vietnam. Call center

Luni, 11 ian.
Pe principiul "omul sfinteste locul", si in vreme de razboi mai razi ... oare ar merge si la mine?
Nu-mi aduc aminte sa fi aplicat. Parc-am vrut, dar ... Odata cu postul de ghid. Interviu ... la 3 ... La 4. m-a dus mama, m-a asteptat.
"Outsourced". Studenti, fumatori, fundul mare (de la atata stat pe scaun?). Training de 5 saptamani (mi-ar placea, as avea ce invata pe partea de troubleshooting). Program nasol (pierd toata ziua si nici nu ma incadrez la tren), zona nu tocmai prietenoasa (sa zicem ca as gasi totusi pe cineva cu care sa merg). Ce fac daca nu suna nimeni? Stau pe bani.

Marti, 12 ian.
Au scos la concurs si postul mai bine platit pe care mi l-a recomandat mama baieteilor. Razvan a trecut prin toate: de la ghid, la call center, la EDV. Am renuntat la interviul final (acum imi pare rau), am aplicat, astept.
Cursuri. Am cascat, am marait, am fast cu mintea aiurea, dar am si ras.