vineri, 12 februarie 2010

krutzitürken ultima oră

ordine aleatorie:
- interviul interviurilor. de ce nu m-aţi chemat pe post full time, pe ceva la care erau mari şanse să mă pricep??? şi ce scrisoare de intenţie frumoasă am scris. poate tb să le-o trimit băieţilor, s-o depună ei. ok, îmi convine partea de conta, dar restul? de data asta încerc să tac. marţi la 14:30.
- Vancouver. Jocurile Olimpice. de la 8 fără pe TVR2. sper să ajung acasă până atunci. 4 dimineaţa, festivitatea de deschidere, TVR1. îmi pun ceasul să sune. ce mi-e 4, ce mi-e 6:30, ca azi. la 7 şi terminam Raiul găinilor.
- Ela, mi-e greu să cred că mai e ceva. singurul lucru pe care nu mi-l pot explica este de ce îşi cheamă părinţii, fraţii.
- ultimul "examen". de fapt prezentăm "lucrarea". care nu e nici ea o lucrare colosală.
- luna 3, ziua 1. abia aştept să merg la ctrl. 8:35.

- am mers cu trenul. în ultimul timp am luat drumul gării. cel puţin la dus. două fete de liceu. vb despre teatru, concerte. despre a te face plăcută vs a jigni vs a sta în banca ta: nu eşti sufletul petrecerii, dar nici scorpia grupului. m-am gândit la mine ...

- un autobuz maaare, ca-n vremurile bune. am loc.
- Ana : )
- iau o pauză până luni. încerc să termin ce mai am de făcut. şi-apoi. aş vrea să nu mai fac planuri. doar să fac. iar seara să trag linie. şi să pun punct.
- ar tb să-mi deschid ceva. sau să fac rost de ştampilă. un notar.

Niciun comentariu: