sâmbătă, 22 mai 2010

În ultima lună

Trei săptămâni de şcoală, I feel like an idiot, am primit sfaturi cât să umplu o carte, limbajul corpului, impune-te, îmbracă-te, dă-le 2, nu le da 2, dă-i afară, n-ai voie să-i dai afară, încearcă să-i captivezi, pune-i să copieze, stabileşte regulile, respectă-le. Puncte de vedere (puternice), lume ... altfel decât mine, decât mi-am imaginat-o, copii răi. Care pe care. Şi eu sunt slabă, nesigură. Funcţia conferă autoritate, eu îi dau cu piciorul. O mie şi una de profe, băiatu' de la curs, bani vs a face ceva cu plăcere, fraieră.
FF azi şi m-a cam speriat secretara. Proful de română. La a VIII-a, I'm screwed, mă mănâncă până veniţi, eşti comestibilă?, cred că le-aş sta în gât, dar până-şi dau seama ... atunci mergem împreună ... (cine-o mai fi trimis-o şi pe-asta?!)
La fel de fraieră, dar a fost ok. Nu te mai uita aşa la mine.
Plouă şi azi (a plouat toată săptămâna), oare o ţine aşa până pe 15?

Niciun comentariu: