sâmbătă, 5 iunie 2010

Sâmbătă acasă

Ce bine-am dormit, m-am trezit odihnită, cu gândul la vacanţă şi cu chef de treabă. Înnorat, parcă nu mai am chef de strâns haine.

Am rămas în urmă cu temele. Şi tipul cu care schimb un salut le-a trimis. M-am împotmolit la interviu - nu că ar merge mai bine cu restul aplicaţiilor - şi nici interviul la care am fost ieri nu mă prea ajută. Iar teste - de data asta şi engleză - colege de facultate, teii de la geam şi soare. Şi telefonul cu pontul care m-a dat peste cap. (Autoliv)
Adevărul e că cel mai bine e-n învăţământ. Program lejer, salariu ok, siguranţă, bomboane : ), dar când sunt mai cuminţi singuri decât cu profa e nasol ... Aseară am căutat filme - am văzut la prânz câteva secvenţe din Patch Adams cu Robin Williams: discursul şi oricât de adevărat ar fi, mi-e mai uşor să-l recomand decât să-l pun în practică - şi am dat peste câteva făinuţe: Spielzeugland (Toyland), The Princess and the Frog, Nirgendwo in Afrika, Crossing the Bridge. The Sound of Istanbul, pe ăstea le scot. La a 8-a am văzut How to train your dragon, până la urmă ni s-au alăturat şi băieţii cu cărţile. Au râs şi asta-i bine. Pt vineri aveam o fişă de lucru (întrebările din fişă), dar n-au fost: banchet.
Şi Diary of a wimpy kid, cartea e drăguţă foc, dar nu ştiu dac-ar merge la G2. La G1 cred că merg pe broscuţă, la a 7-a a rămas dragonul, deşi unii/ unele l-au văzut şi asta nu-mi convine. Iar la a 6-a ... mi-e frică să nu-şi rupă vreunul gâtul. 5 săptămâni, au mai rămas 3 zile, ciudat.

(Astăzi sunt fata cu scobitoarea)

Niciun comentariu: