luni, 6 septembrie 2010

I've just got myself a deal

Ma URC pe PERETI! Simteam nevoia sa alerg cu start de jos, sa ma intrec cu trenul, simt nevoia sa tip, sa urlu, sa fac CEVA! Si nu reusesc sa ma apuc de nimic. Am vrut sa-mi calc tricourile, sa fac curat in camera ta, sa fac tortul. N-am suficient unt, imi lipseste curajul, dimineata nu sunt.
De ce nu spui nimic? (Poate chiar nu ai nimic de spus, dar nu accept asta. Nu inca.)
Oricum, m-am hotarat: plec din 9. 15 zile lucratoare (4 sunt la outdoor) & counting. Gee, I'm throwing away a million dollars, BUT I'M HAPPY! (Tom & Jerry)
O luna imi termin lucrarea neinceputa, plec la batranica si poate raman si poate ... Iar daca nu, ma intorc de unde am plecat. Deja au revenit 2 fosti angajati, m-or lua si pe mine, nu?!
Dar nu despre asta vroiam sa scriu. Am lasat un comment & now the world knows I'm leaving si e curioasa ce-am sa fac dupa ... Ei, ce spui?! Parca nu-i asa de rau?! Banii vin, timpul trece, am un program?!
Si acum am un scop : ). Ceva dincolo de demisie. Un guest post azi ...

Niciun comentariu: