luni, 24 ianuarie 2011

Clasa cu plasă

Era 2 şi nu dormeam. Mi-a ţinut mama de urât. A nins şi e ca-n poveşti.

Am trecut pe clasacuplasa şi mâine sper să încarc primul clip. Am un scop, cel puţin pentru un timp: aşa, cam până la sfârşitul lui mai. Sunt entuziasmată.

Prea mult stat în casă şi prea multe ore cu ochii-n calculator - ultimele 3 luni îşi spun cuvântul: dureri de cap până bag aţa-n ac.

Mi-au văzut CV-ul. De data asta nu mai visez.

Cred că încep să-mi revin: am strâns paturile, am spălat vasele. N-am scris nimic - încă mai las pe mâine - şi nici n-am făcut clipul, dar i-am răspuns tipei cu colaborarea. Sper că nu înţelege cu totul altceva.

O bucurie mare şi-n acelaşi timp aş plânge. Nu de durere sau de supărare, un plâns ca atunci când îţi dai seama cât de norocs eşti. Dacă Joachim, de fapt soţia lui... Oare-am scirs despre Andreas, neamţul despre care programatorii spunea, râzînd, că şi-a prelungit şederea pentru că a găsit pe cineva?


Aer rece, noapte de iarnă, aş ieşi la o plimbare. Am chef să citesc (On the road - Jack Kerouac). Şi vreau să ajung în America, să merg la Berlin şi la Londra (On the edge - 30 seconds to Mars).

Niciun comentariu: