duminică, 13 martie 2011

Februarie. Început de Martie

(Zi de primăvară cu soare şi vânt puternic.)

Februarie a trecut ca prin vis. Vali a aterizat pe 4 la Madrid. Cami, mi-era dor (10).
Am trecut de la entusiamul materializat în nopţi nedormite la descurajare (Maha e făcută pt aşa ceva), la primul clip cu o mie şi una de "duble".
M-am ales cu o colaborare drăguţă, am aplicat la Emirates (pe 17) - mi-ar fi plăcut un asemenea loc de muncă, aşa cum mi-ar fi plăcut să lucrez ca ghid; abia aştept să văd ce profesie mi s-ar potrivi - şi am ajuns la Cesc Fabregas - mi-ar plăcea să-l cunosc.
Premiile Oscar, James Franco.

2 martie, prima zi de curs - tot mi-am dorit să merg la liceu aici - despre vârstnici şi bebeluşi.
Incă-mi mai pare rău că am refuzat interviul în decembrie, încet-încet îmi pare rău şi de postul de lângă Carrefour (care era mai aproape de staţie decât de hypermarket - până la urmă n-am mai ajuns la Peleş, dar am fost la cofetărie în Buşteni).

Niciun comentariu: