marți, 19 iulie 2011

1 nice person

Ora 9, test, greşesc data pe fiecare pagină, rezolv cel mai repede, cei de la masa mea mă privesc ciudat sau cel puţin aşa cred eu, aş vrea să le spun că nu sunt vreun geniu: am dat aceleaşi teste acum vreo lună, de ziua lui Casillas.

Soare, balerini roz, noua tunsoare, fac paşi pe marginea şoselei, o aştept pe tanti cu iaurtul şi bananele pentru mama. Unii claxonează, alţii doar se uită lung, un singur tip cu număr de străinătate îmi face semn dacă you need a ride?

Spitalul Militar e cufundat în linişte, cele 3 tipe - o bătrânică şi două femei atletice - stau în cameră, scoatem iaurturi şi banane, mama le împarte, pune o parte în frigider şi îmi dă şi mie, mă conduce prin curte.
Am căscat gura prin magazine, lucruri drăguţe la ModaLux, un tip mă întreabă ce vreau - ce chestie, un bărbat (tânăr) într-un magazin de confecţii de damă - încălţăminte ieftină din piele în altul, băieţii care cântă pe Republicii, reduceri la Kenvelo, străduţa care duce la facultate, secretara merge la toaletă, mă hotărăsc să o abordez, îmi primesc diploma, oficial sunt ca acum 2 ani: fără master.

Niciun comentariu: