sâmbătă, 16 iulie 2011

Little Miss Sunshine

Am stat cu telefonul în mână, cu numărul pe ecran, ultimul apel, n-a mai sunat nimeni de-atunci, l-am lăsat din mână, am ieşit din meniu, era 9 fără câteva minute, timp numai bun să anunţ că nu ajung, că nu am chef, că am obosit, că am aţipit, deşi m-am trezit la 6 fără 5, că buletinul meu e la altcineva de 2 săptămâni, că am fost de 4 ori la ei, că ... nu m-ar crede nimeni. Tata ar fi vrut să merg, ultima speranţă, n-am vrut.
Gata, mergem la coafeză, n-au sunat, bateria e pe ducă, oricum n-am buzunare, nu mai contează, l-am lăsat pe masă.
S-a jucat, m-a bucur, la primele şuviţe mi-a fost greu, scurt, foarte scurt, aş fi vrut şi mai scurt : ). Ciufulit.
Frigiderul. Bine că n-am mai mers, cine ştie ce mai ieşea.
Apus, mi-am recăpătat camera, un apel, la 11. Ar fi trebuit să sun!
Little Miss Sunshine. Citatele sunt pe net.

Mi-am propus să mă schimb. Am vorbit atât de urât în ultimul timp, ţip pentru că altfel n-am nicio şansă, pentru că nu mă pot apăra, pentru că altfel aş plânge.

2 comentarii:

uMarian spunea...

Buna ziua,

As dorii sa stiu daca sunteti interesat de un schimb de link/post.

Indiferent de raspuns astept email la office@online-anunturi.com

Co spunea...

Nu :).