duminică, 3 iulie 2011

Living Darfur

Mi-e teama că am să privesc înapoi şi am să constat că toată viaţa mea a fost un mare "aş vrea, aş fi vrut, vroiam". Am prins ieri un interviu cu Ştefan Iordache, despre care, recunosc, nu ştiu prea multe. Ca de exemplu că a murit în 2008! (via wikipedia)
Un interviu despre viaţă, despre responsabilitatea pe care o implică un loc de muncă - dacă vrei să o accepţi/vezi - şi cred că teatrul este într-adevăr o profesie care implică responsabilitate, despre regrete (nu a avut copii, şi-ar fi dorit cinci fete : ), despre multe şi totuşi prea puţine.
Am să încerc să intru în AIESEC - Andreea - poate n-am să fac autostopul până la capătul Rusiei - tipul din Reghin - dar sigur am să văd lumea - tipul cu lumea la picioare - şi am să muncesc şi 10h/zi, 7 din 7 - Grecia/Germania.

Niciun comentariu: