marți, 19 iulie 2011

Maraton

Mi-a intrat în cap să mă apuc de alergat. Aveam de gând să încep luni ... e deja marţi şi am tălpile praf de la balerini. A plouat în fiecare după-amiază - mă bucur, zâmbesc şi mă gândesc la mama: acum că e în concediu de duminică după-amiaza, plouă (cât timp sunt eu aici, nu va ploua :), aşa că e răcoare şi dimineaţa şi seara, vreme numai bună de alergat.

Deocamdată sunt în faza de documentare:
  • 10 motive pentru care ar tb să-i dau drumul (Am văzut săptămâna trecută, într-o seară, un tip care părea să alerge. Aş încerca să alerg dimineaţa: începuturile sunt destul de grele şi fără gură-cască.) Bonus: Australia (glumesc, mi-a trecut). Mă întreb ce ţări a mai văzut, dacă s-a distrat - cred că da - şi dacă e fericit: "the greatest thing you'll ever learn is just to love and be loved in return". La el m-am gândit când am văzut Moulin rouge.
  • 5k = puţin peste 3 mile = 5 km (să alerg eu 1k şi mai vorbim)
  • Primii paşi. Tata avea dreptate, încep cu mers întins. Şi exerciţii de stretching. Şi ceva pentru întărirea musculaturii (flotară?!). Şi abia acum mă pot apuca de alergat, alternând fuga cu mersul. Bonus: ascultăţi corpul!
  • Şi-o pauză. Partea cu over and over again e o problemă. N-am luat-o în calcul. Urcatul scărilor sună bine. Role, tot îmi doream!?
  • to be continued.

Niciun comentariu: