miercuri, 19 septembrie 2012

Faţă în faţă

Nu sunt hotărâtă, concediu, not: ITM. Puţin dezamăgită (de mine), vreau să plec(ăm) undeva. Da, mamă, mi-ar fi plăcut să-i vizitez în Wup., să merg la Rewe şi la Real şi la Aldi şi la botanică şi la o alergare pe stadion, să cumpăr Milka, Nutella, caşcaval şi Sahnekefir, fructe de la Flohmarkt, să-i fac o mămăligă lui Cosmin, să mă aştepte nea J. şi să dăm o fugă până la mare.
Mari, nu prea am chef să vb la tel. Am vb cu tata azi, de fapt eu am turuit vreo 5 min., cât l-am tuns, sunt sigură că a reţinut tot, deşi nu a scos niciun cuvânt, dar tot am impresia că am vb singură.
Acum vreau să găsesc o vacanţă, măcar să mă bucur de timpul liber, cine ştie când mă mai întâlnesc cu el. Iar în secret sper că vor ţine cont de mine la interviul pt secretară, acum că se schimbă şi şeful.

Niciun comentariu: