joi, 11 octombrie 2012

Amendă

@G: De unde ştii? (Tu erai cel care întreba, nu eu!?) Dar totuşi: de unde ştii că urma să plec în Bulgaria? De ce te-ar interesa? Şi ce-a fost cu acel puteai să mai aştepţi puţin ? Era legat de schimbarea şefului, de muncă sau era altceva? Oare de ce nu te las să vorbeşti? Vorbesc prea mult!
@M: Îmi pare că te-am repezit pe facebook. Aş lua oricând liftul, în şosete, până la uşa ta. Prefer să vorbim faţă în faţă. Dar încerci să te apropii. Şi n-ar fi corect. This happened before. Cu voia mea, cu voia ta.
L-am plătit (amenda) şi eu prima (eu fiind un el). Mor după voi
Cât despre gaşca de departe. Mi-e dor de voi. Şi mi-e ciudă că nu vin la voi. Cale de întoarcere oricum nu mai e: au secretară. Într-un fel e-o eliberare: doar oamenii îmi plăceau, iar dacă într-adevăr, în viaţă te întâlneşti de două ori, ne vom mai vedea, domnu' de la J.; sper doar să se întâmple curând. Şi mi-am atins scopul: aş reuşi să fac pontajul, ştiu cum merge cu fişele de post, şcolarizările şi auditul intern, am învăţat câteva şmecherii în excel.

Niciun comentariu: