luni, 8 octombrie 2012

În lucru

Cam aşa m-am simţit astăzi...
[sigh]
Nu ştiu ce să fac. Ştiu că timpul trece - ofertele de vacanţă în Grecia (69 euro de persoană, 7 nopţi cazare, transport cu autocarul :((( au dispărut - ştiu că asta ar putea fi şansa mea, ştiu că aş putea să fac ceea ce dvs. nu aţi făcut atunci când aţi fi avut ocazia, dar nu ştiu ce vreau. Ştiu că nu vreau să rămân aici pt că nu am unde să ies, nu am prieteni, nu lucrez. Şi nu vreau să mă întorc la Sch. (nu-mi plac programul, sarcinile de lucru, "in a relationship" - parcă am mai citit asta cândva şi oricât m-aş bucura pt că aşa tb să fie, tot simt, la fel ca atunci, că doare; nu ne potrivim, dar...). Dar Wup, oricât de mult mi-ar plăcea - dragoste la prima vedere, am sperat să fie acela oraşul şi nu altul, cu toate că pe net nu avea un renume prea bun - nu are munţi. Şi voi fi singură după ce plecaţi. Ce mult aş vrea să fiu mâine acolo! Iar cât sunteţi acolo, aţi putea să mă ajutaţi să-mi găsesc o locuinţă. Mâine trimit CV-uri.

Niciun comentariu: