miercuri, 19 decembrie 2012

Sfârşitul lumii vine şi altfel... (Ei cu şantierele, eu cu plata pe care n-o aşteptam decât la anul, cu dl S.)

Later edit: se pare că toate problemele se rezolvă (3 îşi iau banii, nr. 4 este în drum spre casă, 5 cred că a plecat, sper că şi-au primit şi ei banii, iar 6, poate aşa a fost să fie, poate voi fi eu cea care-i dă banii până-şi primeşte salariul), mai puţin încurcăturile mele... 
I want to go Home!

Later later edit: am spus ce-am greşit, cum am lăsat ambele foi în dosar, a spus că nu e grav, mi-am luat o piatră de pe inimă.
Liebe K., danke! Şi-a făcut griji pentru mine. A fost la noi, vineri se întoarce acasă.
Mi-a dat like, primul like de când i-am dat add, urrrrraaaaaa, chiar dacă este in a relationship.
Şi-am vorbit şi-acasă. E bine să vb cu cineva, singurul lucru pe care nu îl înţeleg este de ce, mamă, după toate câte ţi-am povestit, te miri că nu vreau să mai rămân.

Am refuzat o masă în oraş. Un lighean de aripioare, ale tale arătau mai faine, Mari. Şi-mi zboară gândul la mănăstire, sfârşitul lumii nu e vreo calamitate, vine din noi în toată nebunia asta. La mănăstire - acolo rămăsesem în eat, pray, love şi era tot pe vremea asta; n-am mai citit de când sunt aici. N-am mers nici la patinoar...
Ce-ar fi să facem Anul Nou la mănăstire? Mie una mi-ar plăcea. Numai să ajung acasă...

Mâine e 20. Am uitat... Aş vrea să fiu şi eu cu voi.

Niciun comentariu: