vineri, 4 ianuarie 2013

300 days of summer

Cuvânt de început
Ed Sheeran - Give me love

1. M-am autoinvitat
Nu ştiu să fi făcut vreodată aşa ceva. Dar părea ok: eu vroiam să ajung la Tribunal şi de-acolo la fabrică, să-i duc cafeaua, el ar fi vrut s-o vadă - nici eu n-am fost când s-au strâns cu toţii -, dar poate îi era ruşine/n-avea motiv, eu nu aveam ce face aproape 2 ore, până pleca maşina la fabrică şi oricum vroiam să revăd pe cât mai mulţi dintre ei. Câteva telefoane (avea dreptate, aşa că am renunţat la o vizită neanunţată, nici eu n-aş fi vrut o aşa surpriză).

2. Telefoane
Trebuia să sun să văd dacă a vorbit la poartă şi pot aduce cafeaua. L-am văzut pe el pe net, ce faci, nu vii cu mine, era bine astăzi, hai c-o sun şi te sun. Am sunat, s-a bucurat, ok, schimb de nr., haideţi cu noi la 3 pt lichidare.
Aştept ca o pupăză să se facă 11, să iasă lumea de la schimbul 2, are telefonul închis cât lucrează, 11 şi, acum e în autobus, sun, nimic?! Dacă are alt nr.?! Caut în conversaţiile de pe mess, găsesc, e alt nr.! Acum ştiu de ce nu a ajuns mesajul de Crăciu. Sun, las mult - e în autobus şi nu aude - răspunde o voce blândă de femeie, mă bâlbâi, nu mă prezint, cer cu omul cu cafeaua... doar ştiam că el n-a lucrat şi sunt pe acelaşi schimb.
Am trezit oamenii! M-am simţit atât de prost. 
Aproape 1 şi nu dormeam.

3. Bună dimineaţa... zăpadă?!
Ninge, tot e alb, pe câmp, pe dealuri... Bună zi mi-am găsit să ies din casă.

4. Tribunal ≠ Judecătorie
Am trecut peste faptul că m-am invitat la femeie-n casă şi i-am făcut program şi-am ajuns la Judecătorie. Nimeni n-a auzit de-aşa ceva, grefierul şef, la Tribunal, data viitoare să citeşti mai atent (în traducere: time is money, tocmai mi-ai irosit 5 minute). 

5. Vizită
Dar nu de I.L. Caragiale - ieri a trecut în nefiinţă Sergiu Nicolaescu, articolul mi s-a părut mult prea crud, indiferent câte păcate ar fi avut. Cutia cu bomboane n-a contat, dar m-am simţit eu cât de cât împăcată. 

6. Amintiri
S-au depănat amintiri, lucruri/legături de care n-am ştiut - şi ce bine! - ea, vorbăreaţa - nu mi s-a părut, era evident, totul este evident dacă priveşti din exterior - simt că nu mai lucrez cu voi, lucrurile pe care le-aveam cândva în comun nu mai sunt: aveţi alţi colegi, am alt loc de muncă.
O aluzie?! Orice-ar fi fost...

7. Orice lucru neterminat te ajunge din urmă
C. a sunat pe 1, până am răspuns a închis. Şi n-am mai sunat înapoi. Ne-am întâlnit în staţie, eu în maşina lui, el la datorie, schimbul 4. Şi-am vrut să sun sau măcar să-i trimit un mesaj, că aşa-i frumos şi e mare lucru să te întrebe cineva ce faci când eşti la aproape 2000 km depărtare de casă şi singur cuc.

300 days of summer
Ce drum frumos, ce soare galben la apus, ce munţi cerniţi. Cine ştie când te mai văd...


Niciun comentariu: