marți, 29 ianuarie 2013

Mai am 3 pagini, încerc să mă adun, dar m-a ajuns oboseala.
Mă gândesc la Ionuţ. Fuck off. I-am spus-o în glumă, aşa cum făcea Mustafa şi până ieri mi-a fost destul de greu să înţeleg cum s-a simţit. Mă gândesc la tine şi la pastilele de nesimţire pe care le ia Verde Împărat, la C., bunul meu C. Ce proastă sunt că plâng! Pt. ce, când eu nu-i cunoşteam nici pe unul, nici pe altul. Pt. că n-am obiectat că omul m-a recomandat drept nepoata lui, că am şi uitat, iar ajunsa aici i-am spus că nu, frumos, cât să nu pice nici omul prost, ca să aflu că oricum nu îl/îi cunoştea. Pt. că am rămas, deşi ar fi trebuit să mă duc dracului? Well, fuck you dacă asta crezi! Cât despre mine, proastă eşti că pui la suflet, proastă eşti că te gândeşti măcar! Proastă sunt şi-am fost!

Niciun comentariu: