sâmbătă, 19 ianuarie 2013

Poze. Amintiri

Te cunosc din aprilie. Băieţii de la Etap au stat o lună, în martie; între timp au plecat şi cei vechi. Aprilie a venit cu schimbări: alte echipe, alţi şefi. Ne-am întalnit prin bucătărie, ai sunat din greşeală (?) la mine, ţi-am făcut cu mâna la terenul de joacă (25 martie, nu-i aşa? când au plecat în Olanda. când s-a rugat Vali de mine să merg. oare dacă mergeam... ? cât de rău mi-a părut că n-am mers cu ei.), am mers împreună, erai vorbăreţul de la linia 3 (şi 2). Ai plecat în Olanda de Paştele saşilor, din schimbul 3, am făcut cozonaci de Paştele nostru cu Gabi şi Doru şi Florin (şi atât cred), am mers la ping pong cu Costică în ziua de Paşti, ai venit cu mine la botanică în a doua zi de Paşti, ai fi vrut să vii cu noi la Köln (şi aveam loc) când ne-a dus George, am mâncat mâncare chinezească cu Gabi când am fost toţi trei în City. Au urmat excursiile: Koblenz si Bonn, ai fi vrut sa vii la zoo (şi eu!), Luxemburg. Flori. Cumpărături vesele la Real. Zilele când mâncam toţi trei. Plimbări.

Niciun comentariu: