miercuri, 13 februarie 2013

1 day til Valentine's Day

Şi-am fost la Real, săruturi la tot pasul, de parcă nu mă simţeam destul de singură. În gară nu mai sunt costumaţi, astazi vor arde şi ultimul mascat. Gerul muşcă sau doar am îmbătrânit eu. Avea acelaşi parfum, aş fi vrut să fiu prietena ta, doar paharele în plus mă deranjau.
Am plecat hotărâtă să-mi iau troller, dar cele la 25 erau slăbuţe, am găsit în schimb altceva (pun cât de curând şi poza : ). Oare e un semn? Nu-mi place să fiu dată afară, dar de data asta plec cu capul sus: am recunoscut că am greşit, ştiu şi unde, am învăţat din asta (doar cu certificatele nu-mi e clar: se eliberează pe loc, data trebuie să corespundă cu data încheierii contractului?). Era bine dacă nu uitam regula nr. 1: fără goluri în pontaj, dar mă consolez cu gândul că nu sunt toate aiurea şi doar pe februarie le-am făcut de capul meu.
Numai să ajung la Poştă.

Niciun comentariu: