duminică, 17 februarie 2013

Angebot!

Am gasit un Flohmarkt adevarat! Cu tot cu dulciuri si Beutel 2 Euro si trollere si angheboate si ... iuhuuu! Si l-am gasit desi imi notasem alta ruta (iar pe drum am vazut ca nu am plicul - obicei luat de la mama: sa scriu pe plicuri). L-am gasit chiar daca statia la care urma sa schimb este scoasa temporar.
Iar acum m-a apucat un dor de voi... Ieri-alaltaieri ma gandeam ce-as merge la un teatru (inca imi pare rau ca nu am fost in 14 la Literaturkonzert). Si in ultimul timp imi tot ies in cale tipi care poarta parfumul tau. La real.-, pe drum, in magazine, azi la Flohmarkt sau cu filmele fara floricele de la Ingolstadt, orice-as face imi aduc aminte de voi. Si-mi aduc aminte cu drag. De Mihai H. care-mi tot oferea ceva de baut si mi-a laudat tartele cu fructe, de Ionut M. si de Sahnekefir - aici nu e la fel, Ionut - de Cosmin cu friganelele lui - n-ai mai sunat; te-ai suparat? - de nea J. cand mi-a explicat cum tine el mainile pe volan si ca asa a invatat-o si pe fiica lui, dragul de nea J. care s-a chinuit sa ma invete sa inot intr-o singura si ultima zi de mare, de Angebot-Angebot, 1 Euro-1 Euro care ne-ar fi dus cu noaptea-n cap la Flohmarkt, de fripturile lui Mari si cartofii lui Gabi.
Maine vreau sa fac salata orientala cu maioneza, salata de morcovi si telina cu maioneza, chiftelute din cartofi, morcovi si dovleac, poale-n brau.
(Am vazut o reteta pe facebook:
500 g făină
60 g drojdie
4 gălbenuşuri
100 g zahăr
100 g untură
300 ml lapte
esenţă de rom
1/2 linguriţă sare
2-3 pacheţele zahăr vanilat
1 linguriţă coajă de lămâie
Umplutura 300 g brânză de vaci, 2 ouă, 100 g smântână, 50 g zahăr, stafide, coajă de lămâie
.)
Si vreau sa mananc incet. 
De ieri sar coarda, vreau sa alerg si sa invat sa inot.
Si-o sa-mi lipseasca un pic Dus.

Niciun comentariu: