vineri, 29 martie 2013

Despre...

învingători, învinşi şi cei care nu ştiu ce vor

M-au dat afară şi pe mine. (Cum e cu atâta timp liber?) E bine, dar în acelaşi timp rău. O lacrimă. Dar oricum nu mai vroiam, am simtit ca mi-a ajuns, mai bine ca s-a termina, gata, e ok.

Profil linkedin. Manager. Manager. Manager şi fondator. A mea, eu, cel mai, cei mai etc. etc. etc. Mi-e milă de tine. Let go already! Poate-a fost, poate-a fost doar în mintea ta - nu ştiu zău câţi ar fi de acord ce ceea ce ai scris - dar a trecut.

Şi mai sunt eu: un serviciu obişnuit, dar bine plătit, cazare, un oraş mare - am demisia pe birou, o au şi şefii pe mail; vor să rămân (pt că sunt fraieră şi mă ţin de treabă, chiar dacă greşesc) -, traduceri în regim privat, aşa şchiopătate cum îmi ies (nu reuşesc să trec de calificativul good). Şi nu ştiu să mă bucur...


Niciun comentariu: