joi, 6 iunie 2013

amr

Vreau să plec, nu mai am stare, sunt obosită. O să-mi lipsească oraşul, metroul (cine-ar fi crezut că am să merg toată ziua-bună ziua cu metroul?!), râul, o să-mi plâng de milă când n-o să mă angajeze nimeni, o să vreau să plec când lucrurile nu vor fi roz acasă, dar acum vreau să plec. 

Un fel de teroare combinată cu nu mai vreau şi cu vreau să nu mă mai intereseze, cu m-am săturat de remarci şi observaţii şi de cine te crezi şi cum îţi permiţi şi mă faci prost şi îmi dai ordine şi ... Nu mă interesează şi da, am întrebat dacă mai aveţi nenorocitele ălea de facturi pe aprilie şi răspunsul a fost eu nu am nicio factură şi acum logic că le am şi ... trei săptămâni, numai să termin mâine şi-apoi mă liniştesc şi încerc să profit de zilele frumoase, de oraş, de soare. Îmi pare rău că nu m-am ţinut de alergat, că n-am citit, că n-am fost la patinoar şi nu merg la bazin şi că n-am încercat epilarea definitivă (până acum aş fi fost clean, chiar şi 6 luni). Pe lista de aşteptare: aparat dentar, corset pt că m-am cocoşat de tot, scăpat de bătături şi radiografie partea dreaptă.




Niciun comentariu: