miercuri, 5 februarie 2014

Charlotte's Web

N-am chef de nimic. Nici de citit, nici de scris, nici de mers la serviciu. Păcat de soarele de-afară, de zăpadă, de timpul pe care-l irosesc. 
Vineri ne-am văzut liberi. De fapt joi seara. Sau a fost miercuri? Cred că miercuri. Drifturi, noi şi baieţii cu busul. 

A-nceput în ziua înmormântării, pe 24. Soarele dinaintea zăpezii. Musafirii, 6 inşi într-o sufragerie, râsete. Dar revolta şi neputinţa au continuat, la fel şi fixaţia mea pentru domnul doctor. S-au terminat toate vineri, pe 31. Pentru că am vorbit cu I. joi? Sau poate chiar m-a deocheat cineva vineri? Am trecut pe dubstep, m-am îndrăgostit de Sail - Awolnation (Unlimited Gravity Remix) şi n-am putut să mai văd nicio ştire, niciun interviu, nicio poză. Am trecut la folk.

Niciun comentariu: