joi, 27 martie 2014

Am rămas singura din staţie. Sprint, simt pantalonii largi pe mine, e bine.
Bună dimineaţa. A răspuns. A mai spus ceva? 
Sunt împiedicată. Obosită. Da, Dan, e doar joi, dar sunt obosită. Şi plictisitoare. O fraieră. Fac lucruri faine şi nu ştiu să-mi fac reclamă, să glumesc, să râd. 
Nu vin la karaoke pt că merg la curs. Nu e masaj tailandez, dar ar fi fain să am Outlook-ul plin de cereri de masaj : ). Nu vin pt că nu m-aş simţi bine, dar asta nu v-o mai spun.
Legea compensaţie. Am vorbit cu tine/ tu cu mine la 4, n-am mai vb în bus. Aş fi vrut să stau lângă tine. Poate-i mai bine că n-am stat, iar n-aş fi spus nimic sau aş fi spus numai prostii. De ce cobori? Nu aştept să văd, o rup la fugă, comportament demn de vârsta mea...
Nu-mi merg mâinile. Am în sfârşit ulei, dar nu merge nimic. Mi-e ciudă. Şi vreau să faceţi masaj şi pe mine.
Trecut de 7 jumate. Hai acasă. Bila, prostii, cer senin şi aer destul de cald.
Pot să cânt şi în baie, Miha ; ).

Niciun comentariu: