miercuri, 19 martie 2014

Hell YEAHHHHHhhhhhhh!!!

I like you... as a person... nothing special.

Ieri ai venit cu traducerea. Azi am reusit sa-ti vorbesc. Imi place sa stau cu tine, esti de treaba.

Ieri a fost o zi lunga. Serviciu cu tot cu training (ce cuvant nesuferit), masaj/ limbarnita, epilat/ Intalnire cu joe Black/ lacrimi de crocodil, spalat pe cap.
Alaltaieri - invoire, dureri de burta pana-n noapte.

Azi: a sunat ceasul si-am fost sigura ca-i sambata. Atunci de ce l-oi fi pus sa sune? Nu, ma, e miercuri. Dus spartan. Don't take anything for granted/ centrala da eroare/ nu vine apa calda. Soferasul cu intarziere, am spus buna dimineata, muntii.

The book thief, nu se mai face odata16.30, nu vreau sa stau prea mult pe-aici.

Autobuzul.

Yahoo. Invitatie la licitatie. Iuhuuu, desi nu stiu cat/daca mai pot. Next... Nu se poate! Nu se poate!? 
Yeahhhhhhhhhhhhh!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Dac-ati sti ca acum cateva zile m-am miorlait ca ar fi trebuit sa accept oferta cu cele 6 luni de pauza. Dac-ati sti cat m-am chinuit in ultima luna, c-am plans joi, ca fiecare ce faci? imi taie orice urma de elan. Dac-ati sti ca ieri m-am uitat cu jind la mail-ul de la Aachner Platz, iar azi la Kölner Lichter, ca ma uit mai des la pozele din Ddorf si rasfoiesc iar ofertele la Rewe si Lidl.

Sar prin casa, abia astept ziua de maine si intrebarea. Abia astept sa vorbesc cu tine. Vreau sa vorbesc cu tine. Sau tu cu mine. Stiu ca n-o sa plec, dar ... I'm happyyyyyyyyyyyyy!


Niciun comentariu: