sâmbătă, 6 septembrie 2014

Realizări

Poate cea mai mare realizare este să bleib wie du bist :).
Într-o lume rea, să nu urăşti, să zâmbeşti, să ţipi şi să treci peste, să ţipi, dar să nu loveşti în alţii.
Mi-e dor de voi, M., E., P., S. Tare tare dor.

Realizare e să faci un străin să-ţi iubească ţara, să-şi descarce pe smartphone o aplicaţie care să-l ajute să-ţi înveţe limba, să citească în timpul său liber despre România şi asta doar de dragul tău.
Realizare e când copilu' cu care faci temele începe să înveţe germană de dragul tău.
Şi realizare e cursul meu de masaj.

Regret e că n-am ştiut să păstrez legătura cu oamenii care mi-au fost şi încă-mi mai sunt dragi. Că n-am ştiut să preţuiesc clipa. Dar lupt să mă-ndrept. Ca să am realizări, nu regrete.

Şi vreau la Airbus!

Niciun comentariu: