marți, 25 noiembrie 2014

Lucruri bune la cele nşpe mii de locuri de muncă pe care le-am avut

1. Rol - am scris cu ambele mâini. am rezistat la o droaie de şedinţe într-o singură zi. am învăţat termeni tehnici
2. Asc - m-am descurcat să traduc
3. Şcoală (1) - am avut o lecţie ca lumea (la a 9-a), când clasa a cooperat
4. Şcoală (2) - am ales un film bun (how to train your dragon). lecţia cu Haustiere, piranha
5. CGS - am învăţat să umblu cu programul
6. Ina - am tradus destul de ok la protecţia muncii. am înţeles o parte dintre procese. reuşisem să umblu cu soft-ul de pontaje
7. PMP - mi-am făcut ordine în dosare şi găseam orice informaţie în timp record. n-am mai cerut la fiecare 5 minute ajutor din Ungaria
8. Arvato - am învăţat şi acasă, numai să-mi fie mai uşor
9. Alv - am luat apeluri
10. Aero - n-am stat chiar mută în fabrică. am chituit bine piesa aia mare
11. Alv - perioadă de acomodare scurtă. am luat apeluri mai repede decât era programt - thanks Jack, hope you are well, I kinda miss your world and lovely voice.

Niciun comentariu: