marți, 10 februarie 2015

Rafa

Nu, nu m-am lăsat de turcă! Dar am început să citesc biografia lui Nadal. Şi aştept vara.
N-am înţeles niciodată cum e cu scorul în tenis. Aşa că: tada. Sau: tenez! Devenit tennis în Anglia. Şi l'oeuf, devenit love (15-love sau 15-0). Şi de ce punctele unui game sunt 15, 30, 40, game? Pentru că se pare că se marcau pe ceas (4 puncte, 1 game). 40 şi nu 45 pentru că la 40-40 (tie, egalitate*) trebuie să obţii 2 puncte consecutive (deuce - a deux) ca să câştigi game-ul: avantaj şi game. Nu le obţii, revii la 40 (egalitate). Dacă la 40 nu este egalitate (40-30, 40-15, 40-0), următorul punct = game-ul.

La tie-break m-am pierdut, dar revin cu info....

PS: se începe cu scorul celui care serveşte.

10 febr.: Ce mă enervează când salvez ca draft, iar la modificare/publicare îmi salvează cu data de azi!!! Postarea a fost undeva la începutul săptămânii trecute, am terminat cartea între time - mi-a plăcut la nebunie, iar acum ştiu ce cadou aş vrea din cheta de serviciu: cărţi şi bani de-un bilet la un meci de-al lui - şi văd tenisul cu alţi ochi. Ieri, poate şi pentru că era soare şi-am ieşit din casă după mult timp, şi-am întâlnit oameni şi urmează să-mi iau chitara mâine, simţeam că nu mai pot citi nimic la fel, că tb să fac ceva, că am pierdut mult prea mult timp, că nu mai pot să wonder around fără un scop, că sunt atâtea lucruri pe care vreau să le fac - azi mi-a trecut, gloomy mood once again. Dar cartea rămâne cea mai faină din câte am citit.

12 febr: *Nu ştiu dacă la situaţia asta se referă tie-ul
point - game - set - match
out of bounds
şi Rafa 

PS: mi-ar plăcea să trăiesc în Spania...

22 febr: Finala Rio Open. Fără Rafa. După o semifinală cel puţin ciudată. Un tip cu ticuri contra unui tip care vorbeşte singur. Dar mâine începe Argentina Open.

Niciun comentariu: